Grafik


PONIEDZIAŁEK




joga dynamiczna
Iza

joga dla wszystkich
Iza

kurs wprowadzający
Ala

WTOREK




joga dla wszystkich
Ola

joga dla praktykujących
Ola

joga od podstaw
Monika

ŚRODA



joga dla wszystkich
Ola

joga dla bioder
Ola

joga dla wszystkich
Ewelina T.

kurs wprowadzający
Ala

CZWARTEK

joga dla wszystkich
Ola



joga łagodna
Iza

joga dla praktykujących
Iza

joga od podstaw
Iwona

PIĄTEK


medytacja
Ola

joga dla praktykujących
Ola

joga dla dzieci 3-6 lat z rodzicami
Klementyna

joga regeneracyjna
Monika


SOBOTA


joga dla wszystkich
Nauczyciele KJ

joga dla rodziców z dziećmi 7-12 lat
Ewelina D.




* na wszystkie grupy obowiązują zapisy poprzez panel klienta

Cennik


Pojedyncze zajęcia
35 zł
Karnet 4 wejścia
110 zł
Karnet 8 wejść
170 zł
Karnet 12 wejść
210 zł
Karnet 16 wejść
230 zł

Opisy grup


KURS WPROWADZAJĄCY
ruch – koncentracja – rozgrzanie 

Dwumiesięczny kurs wprowadzający do jogi. Skierowany do osób, które chcą rozpocząć przygodę z jogą lub potrzebują uporządkować swoją wiedzę jogiczną. Zapisy na kurs odbywają się co 2 miesiące.

Na zajęciach poznasz podstawowe pozycje w jodze, ich ustawienie oraz działanie. Rozwiniesz świadomość swojego ciała poprzez ruch oraz dobry relaks.

JOGA OD PODSTAW
ustawienie – rozciągnięcie – radość 

To zajęcia dla osób, które ukończyły kurs wprowadzający i chcą kontynuować swoją drogę jogiczną w usystematyzowany sposób oraz dla osób, które chcą dopiero poznać jogę i zobaczyć, jak wyglądają u nas zajęcia.

W trakcie zajęć rozwiniesz swoją praktykę, pogłębiając podstawowe pozycje oraz poznając nowe grupy asan, tj. pozycje brzuszne, balanse oraz warianty pozycji odwróconych. Poczujesz, jak regularna praktyka wpływa na Twój stan psychofizyczny.

JOGA DLA WSZYSTKICH

świadomość – akceptacja – lekkość 

Są to zajęcia dla osób, które praktykują regularnie oraz dla tych, którzy pojawiają się na jodze mniej systematycznie. Prowadzący dostosowuje sekwencję do uczestników. 

Na tej grupie doświadczysz różnorodności w praktyce. Pełen wachlarz sekwencji, raz bardziej intensywnych, raz bardziej regeneracyjnych pozwoli Ci poznać i poczuć wpływ sekwencjonowania na ciało i umysł.

JOGA DLA PRAKTYKUJĄCYCH

uważność – zaangażowanie – zmiana 

Te zajęcia skierowane są do osób, które praktykują regularnie co najmniej 1 rok, są samodzielne w praktyce pozycji odwróconych (salamba sarvangasana, salamba sirsasana) i biorą udział w zajęciach dodatkowych (warsztaty i wyjazdy weekendowe).

Dzięki regularnej praktyce pozycji odwróconych, pozycji bardziej zaawansowanych oraz pranayamy rozwiniesz swoją uważność i poczucie stabilności. Praktyka stanie się Twoim dobrym nawykiem, który będzie wspierał Cię podczas wyzwań dnia codziennego.

JOGA ŁAGODNA

miękkość – płynność – zrozumienie 

To zajęcia dla osób preferujących spokojniejszy rytm praktyki, w której sekwencja w powolny i systematyczny sposób przygotowuje do pozycji. Jest dla tych, którzy czują się przebodźcowani i przemęczeni lub pojawiają się w szkole po dłuższej przerwie.

Zajęcia łagodne pozwolą Ci wrócić do ruchu i zbudować nawyk regularnej praktyki, która będzie sprzyjała zrozumieniu poszczególnych ruchów w ciele oraz rozciągnięciu napiętych mięśni.

JOGA REGENERACYJNA

rozluźnienie – odpuszczenie – energia 

Zajęcia regeneracyjne kierujemy do osób, które potrzebują rozluźnić się i zregenerować po tygodniu pracy. Sekwencja zawiera w sobie praktykę pozycji odwróconych, pozycji relaksacyjnych oraz pranayamę.

Poznasz warianty regeneracyjne różnych grup asan, co pozwoli Ci doświadczyć ich odżywczego wymiaru. Nauczysz się podstawowych technik oddechowych, które zrównoważą Twoją energię – uspokoisz gonitwę myśli, a w ciele pojawi się rozluźnienie.

JOGA DYNAMICZNA

rozszerzenie – oczyszczenie – stabilność 

To zajęcia dla osób, które chodzą na jogę regularnie co najmniej 6 miesięcy i potrzebują dynamiki w swojej praktyce. To praktyka, podczas której płynnie przechodzimy z jednej pozycji do drugiej, zgodnie z rytmem oddechu, nie koncentrując się na szczegółach.

Zajęcia pozytywnie wpłyną na Twoją wydolność i układ krążenia oraz poprawią mobilność i stabilność ciała. Poczujesz wzrost energii i dużą radość z samego ruchu.

JOGA DLA BIODER

rozwój – ciekawość – działanie 

Jak rozluźnić, jak rozciągnąć i jak wzmocnić obszar bioder? To będzie temat na najbliższe miesiące podczas zajęć tematycznych. Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane, które praktykują co najmniej 6 miesięcy lub są po kursie wprowadzającym.

Pogłębisz swoją wiedzę jogiczną i anatomiczną oraz czucie w obszarze bioder.

JOGA DLA RODZICÓW Z DZIEĆMI 7-12 LAT

dynamika – moc – rozszerzenie 

Zajęcia jogi dla rodziców z dziećmi (7-12 lat) to ogólnorozwojowe zajęcia z elementami jogi, skupienia i wyciszenia.

Taka formuła spędzania czasu z dzieckiem wzmocni Wasze więzi i pozwoli odreagować stres po całym tygodniu pracy i lekcji. Do tego, Twoje dziecko nauczy się świadomie pracować z ciałem i rozwinie umiejętność koncentracji, która będzie pomocna w życiu codziennym.

JOGA DLA DZIECI 3-6 LAT Z RODZICAMI

radość – prawda – swoboda 

Zajęcia jogi dla rodziców z dziećmi (3-6 lat), w formie swobodnej zabawy oraz ćwiczeń, które uczą skupienia i uważności.

Te zajęcia pozwolą Ci spędzić aktywnie czas ze swoim dzieckiem, rozbudzić w nim ciekawość ruchu oraz umiejętność skupienia.